C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
SELAMAT HARI LAHIR MAK :)
Friday 6 April 2012 • 22:32 • 0 comments
                                    



Semalam , dalam pukul 12.10 pagi camtuh aku sent msg kat mak aku. aku tulis camneh ;
Happy birthday mak ! semoga panjang umur , murah rezeki. thanks for everything. I love U so much 

Pastu pagi-pagi lagi , aku balik rumah aku sebab semalam aku tidoq kat umah tok aku . rumah tok aku sebelah umah jaa . dekat sangat >,<
tapa laa , sampai jaa rumah , aku gerak adek aku yang dok sedap lena lagi . 

Aku             : weh wa ! bangun kaeh ! bangun ! mai kita pakat-2 wish kat 
                      mak !

Adek aku      : hah ! hari neh birthday mak kaa ? 

Aku              : haa laa . cepat bangun !

Pastu kami wish sama-sama, serious aku nampak mak aku terharu time tuh :')

Bulan April sangat bermakna bagi aku . ramai birthday orang yang aku sayang bulan neh termasuk aku . hewhew. mak  7/4 , ayah  24/4 , tokwan 22/4 dan neh yang paling special, 14/4 birthday aku ! heeeee

actually, hari neh aku kena p sekolah . ada muhadhoroh. tapi aku tak p. sebab mak aku kata tak payah laa pi. kita sambut birthday mak hari neh . aku pown kata ya jaa la. birthday mak aku lagi penting. aku sedih gak laa tak boleh p muhodhoroh , bukan sebab pa, tahun last punya pasai >,<

Mak aku dapat hadiah dari ayah aku , baju dua pasang. hehe. Ayah aku pown dah dpt hadiah dari mak aku, TV LCD baru. Awalnya mak aku bagi hadiah, heeee. aku dok rancang nak bagi hadiah. tapi tatau nak bagi paa. tapi kejayaan aku dalam SPM adalah hadiah wajib yang aku akn bagi kat mak aku. hehe.

i love you so much, mak


PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • semakin malas !!!
  • A Thousand Years :)
  • terima seadanya :)
  • BILA AKU JATUH CINTA
  • single is better :)
  • ubat rajin sebotol ;)
  • SALAM MAULIDUR RASUL
  • KHUTBAH TERAKHIR RASULULLAH
  • i'm boring , u ?
  • Alhamdulillah , LULUS !