C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!
Saturday 14 April 2012 • 08:28 • 0 comments


ehh ehh. ucap hari jadi kat diri sendiri plak aku neh, :face25: hehe. tapa2, kita abaikan jaa. heeee >.<
hari neh 14 APRIL 2012, genaplah umur aku 17 tahun. wow ! :face24: aku dah 17 tahun ? tapi mcm kanak-2 umur 7 tahun jaa aku neh. hehe

Aku happy sangat2 hari neh sbb hari lahir aku laa. so, aku happy di hari tua aku. aku happy sebab ramai yang ingat then wish kat aku! thanks sangat2 orang yang wish tuh. aku hargai sangat2 :face22:

orang first yyang wish kat aku adalah...... nak tau sapa ? :face14:  kalau kawan-2 aku tnya, mesti aku akan jawab CELCOM yang first. haha. dua tiga hari sebelum birthday aku dea dah wish dah. terbaik ! haha
tapi kalau orang yg first yang sebetulnya, adek-2 aku. depa lpas maghrib dah wish dah. siap nyanyi2 lagu kat aku. serious aku terharu. then mak aku kol. aku agak sedih la sebab mak ayah aku tadak time birthday aku. depa p kenduri kat Melaka nuh. tinggal kami adik-bradik kat rumah tok. sebab tuh la mak aku kol then ucap kat aku. heeee :face75:

malam tuh jugak, kawan aku kol. siap2 dok nyanyi lagi. serious terharu :face22:  pastu aku dok peqabes kredit dea. kami dok sembang merapu pa tatau smpai masuk habis bab2 pelajaran, suka duka. haha. then bila tepat pkul 12 tengah malam. banyak laa msg-2 dari kawan2 aku yang wish. pastu yang lawaknya, intan tetiba kalut kol, pastu mintak maaf sbb dea kata lambat wish. padahal baru pukul berapa. bila aku mai rumah sewa td, baru la aku tau sebenaqnya dea ingat mlm yg dea kol tuh dah masuk 15 hari bulan. *patut la dea kalut, haha  :face42:

Pastu orang yang wish terbanyak aku rasa dapat kat si Zhafrin tuh. malam tuh kerja dok berpantun jaa kat fb. pastu aku saja nak balas pantun dea. aku kata laa, malam neh malam sabtu, malam neh birthday aku. serious aku rasa cam pulun gila aku time tuh. pastu dea p post kt wall aku pantun neh. :132:

14 april 1995 haqi hg dilahirkan
haqi sabtu 14 april hari terbaekk
selamat hari lahir aku ucapkan
nnti birthday aku jgn lupa wish balikk

Pastu dea kerja dok post wish birthday kat aku, macam2. haha
weh Zhafrin, kalau hg baca blog aku neh, aku nak ucap terima kasih banyak2 sbb dok reka pantun kat aku. pastu tanpa jemu dok wish kat aku.  
:face28:

.

sebenarnya, aku sedih gak, ada kawan-2 aku lupa. tapi tapa la, aku paham, depa busy :face21:




PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • YA ALLAH, JAUHKANLAH DIRIKU DARIPADA MUSIBAHMU
  • SELAMAT HARI LAHIR MAK :)
  • semakin malas !!!
  • A Thousand Years :)
  • terima seadanya :)
  • BILA AKU JATUH CINTA
  • single is better :)
  • ubat rajin sebotol ;)
  • SALAM MAULIDUR RASUL
  • KHUTBAH TERAKHIR RASULULLAH