C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Say Hi To Holidays !!!
Thursday 24 May 2012 • 04:38 • 0 comments





Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh !

Hai ! Salam 1 MALAYSIA, heee xD. 

Tanggal 23 bulan lima 2012
Merdeka , merdeka, tetaplah merdeka
ia pasti menjadi sejarah..

Yeay! akhirnya, aku habis gak mid term exam. tapi SPM ? hmmm. nampaknya tak merdeka lagi laa aku neh. SPM tak periksa lagi =.= tapi aku tak kiqa gak. nak gak sambut hari kemerdekaan aku habis exam mid term. aku dah berjuang selama 3 minggu berturut-turut, so kena celebrate lerr, hehe

Bila habis exam, bermakna cuti penggal pertama nak bermula laa. boleh laa cuti sekolah neh aku study. apa ?study ? seriously ? boleh caya ka ? Insya-Allah aku study. aku boleh punya ! yakin ! Heee
aku nak straight A's SPM, nak jadi orang yang berguna, so mesti laa aku akan buat yang terbaik untuk SPM neh :)

Hari neh, aku p KUIN, p dengaq pasai penerangan bidang perubatan. depa nak promote KUIN kat budak2 maktab mahmud. klu boleh depa nak kami jadi mahasiswa dan mahasiswi depa. kalau kami masuk KUIN bermakna kami antara orang pertama yang akan dok kat KUIN kat Kuala Ketil. mmg cantik kot KUIN kt situ. sebab tuh depa sanggup jemput kami. tanpa sebarang bayaran plak tuh. tetamu khas lerr katakan, heee. macam2 aku dapat hari neh. banyak yang aku belajaq hari neh. tapi benda yang paling aku tak boleh lupa tengok mayat dan pegang true human bone. pengalaman tuh memang tak boleh lupa punya. seriously tak boleh lupa. sapa yang tak p tadi memang rugi sangat2 . serious tak tipu :)

happy holiday my friends :)



PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!
  • YA ALLAH, JAUHKANLAH DIRIKU DARIPADA MUSIBAHMU
  • SELAMAT HARI LAHIR MAK :)
  • semakin malas !!!
  • A Thousand Years :)
  • terima seadanya :)
  • BILA AKU JATUH CINTA
  • single is better :)
  • ubat rajin sebotol ;)
  • SALAM MAULIDUR RASUL