C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Hope for tomorrow :)
Monday 4 June 2012 • 07:15 • 0 comments


assalamualaikum, heyy heyy, banyak cakap betoi laa aku neh =.=v . nvm . heeee
takpa laa, aku nak berblog selagi aku mampu, sebab nobody knows when they die .

"DON'T JUDGE BOOK BY IT COVER
memang aku setuju sangat neh idiom tuh , jangan menilai seseorang dengan luarannya. jangan laa kita cepat menilai seseorang yang kita baru kenai. aku pernah salah menilai orang gak. aku tak kenai dea langsung, so, aku kenai pon sebab p kem sekali aku tengok muka dea memang innonsense giler. nampak baik sangat-2. tapi bila aku tau pasai dea baru aku tau there's a side to you that i never knew :)

Semenjak akhir-2 neh, memang aku aktif bertwitter than facebook, so, banyak information aku tau daripada twitter. aku sekarang malas nak online facebook, tapi bila dah ada b.band sendiri, klu tak guna rugi plak, haehhh, awat laa ayah aku p bayaq duit b.band tatau , tidak tak laa aku dok menghadap lappy aku neh =.='

Ajal maut tak kenal usia kan ? tak kira tua atau muda, tapi kalau dah ajal dah sampai mesti kita terpaksa meninggalkan dunia neh. hmmm, tadi aku dapat tau satu berita sedih daripada twitter. berita tentang kematian seorang gadis yang cantik, dea mixed.Yasmin namanya . dea accident dengan van semalam. pastue aku baca paper plak, ada dua orang remaja lelaki  mati lemas. Tiga-tiga arwah merupakan calon SPM tahun neh. means depa sebaya aku laa. tak sempat nak amek SPM, ALLAH lebih menyayangi mereka.


Al-Fatihah kepada Yasmin Johan Eusoffe dan semua yang telah pergi meninggalkan kita.        








PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • You light up my world ^.^
  • makes your life better :)
  • Say Hi To Holidays !!!
  • HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!
  • YA ALLAH, JAUHKANLAH DIRIKU DARIPADA MUSIBAHMU
  • SELAMAT HARI LAHIR MAK :)
  • semakin malas !!!
  • A Thousand Years :)
  • terima seadanya :)
  • BILA AKU JATUH CINTA