C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Waaaaa. so excited xD
Wednesday 9 January 2013 • 20:29 • 0 comments
Assalamualaikum

9 JANUARI 2013 aku akan ingat tarikh tu weh. tarikh aku aku first time drive ! Waa. excited gak bila first time dapat drive. Sebenaqnya, dah lama dah aku teringin drive. Sebab tu kalut nak buat lesen keta. hehe. Nasib aku dapat cikgu tua dah. Tak la rasa  segan sangat sebab aku rasa macam ayah aku sendiri jaa yang mengajaq. So, kalau dia tersentuh tangan aku sebab aku tak reti kawal stereng tu aku maafkan -,-
Tapi aku heran la ngan KV ni. cikgu pompuan bagi kat budak laki, yang cikgu laki bagi kat budak pompuan. Haihh. heran aku -,-

Time dok tengah drive tu, kami dua dok sembang la. Dia ingat aku sekolah lagi. Bila aku habaq kata adik bawah aku form 4. Dia terkejut pastu kata. Ehh. adik form 4 hang form 5? Yang aku dok tersengih, aku kata la, dak la, tunggu result SPM ni. hehe. Kembang sat time tuu. Orang dok ingat aku muda dari usia sebenaq. I like, i like xD

Hehe. kemarin aku pi KV aku terlupa nak bawak fon aku lagi satu hat number celcom uhh. Aku bawak number maxis jaa. Then  takpa laa. tak sangka yang DIA nak mesej aku tanya pasal UPU. Semestinya laa aku tak balas sebab aku tak bawak fon.hehe. Sorryy sangat2 awak. hehe. Nak tergelak bila DIA kata aku merajuk sebab balas mesej DIA. Tadak sebab aku nak merajuk la. Don't worry awak :D

Pastu masalah aku sekarang ni, aku serabut nak isi UPU. Semangat beli no pin awai-awai. HAHA. Tapi apa pun tak isi lagi. Serabut taktau nak ambik kos apa. Mula-mula aku berminat nak ambik kos engineering, then cikgu memandu aku kata pompuan susah dapat keja jadi engineer. Dia kata jadi cikgu senang. Lagipun tok aku dok harap aku jadi cikgu jaa. Sebab senang sikit kalau pompuan jadi cikgu. Tak sangka si DIA pun berminat nak jadi cikgu gak :D


Awak, Saya ikhlas tolong awak, langsung tak rasa menyusahkan. Terima kasih sebab muncul dalam hidup saya. Terima kasih untuk segalanya. 

Sama-sama awak :D



PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Buka buku baru, tutup buku lama
  • Say goodbye to 2012, say hi to 2013 :D
  • 2012 hampir melabuhkan tirai
  • It was like a dream
  • Salam Idul Adha :)
  • Ahlan wasahlan ya Ramadhan :)
  • The Praise is for Allah
  • Hope for tomorrow :)
  • You light up my world ^.^
  • makes your life better :)