C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
2012 hampir melabuhkan tirai
Monday 24 December 2012 • 00:44 • 0 comments

Assalamualaikum, hai ! :D


Tinggal beberapa hari lagi ja utk tahun 2012 meninggalkan kita. 6 hari lagi kan ? kan kan ? hmm. cepatnya masa berlalu. Umur sekarang 17, dah  pun nak masuk 18 tahun. *what ! dah nak masuk 18 ?  Alhamdulillah, tahun 2012 banyak mengajar aku dalam pelbagai aspek. mengajar hidup berdikari, tabah, jadi budak rajin sebab SPM *yaka? dan banyak lagi lah. dan tahun 2012 jgk mempunyai berjuta- juta memori, kenangan manis dan pahit dan terpaksa menghadapi kehilangan insan tersayang. tapi aku takmau cerita lagi sekarang. nanti aku cerita kat post yang baru naeh. just wait and see. hehe. 


btw, Insya-Allah tahun depan aku nak ambil STAM. hehe. tak sangka plak yang aku boleh berminat. sebelum nie memang dalam perancangan memang nak masuk kelas STAM sementara nak tunggu dapat tawaran dari IPTA, nak isi masa yang ada dgn menuntut ilmu. tapi kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya. So, aku perbetulkan niat aku tu, dari nak masuk saja-saja, bertukar nak ambil STAM ! hehe. Alhamdulillah, segala urusan untuk kemasukan ke tingkatan 6 berjalan lancar ! rumah sewa pun dah dapat. Alhamdulillah, Allah permudahkan segala urusanku :')


Yeay ! nanti nak jumpa kawan2, rindu sekolah, rindu kawan2. miss them so bad ! So, aku still macam dulu. still macam budak2*aku rasa la >,<   Almaklum lah, forever young ! yeyeayhh ;D

note : weh, sekarang aku ada CRUSH ! *sebenarnya maksud crush pun aku taktau xD


PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • It was like a dream
  • Salam Idul Adha :)
  • Ahlan wasahlan ya Ramadhan :)
  • The Praise is for Allah
  • Hope for tomorrow :)
  • You light up my world ^.^
  • makes your life better :)
  • Say Hi To Holidays !!!
  • HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!
  • YA ALLAH, JAUHKANLAH DIRIKU DARIPADA MUSIBAHMU