C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Salam Idul Adha :)
Friday 26 October 2012 • 09:32 • 0 comments
Assalamualaikum dan Salan Idul Adha :)

Wah wah ! nampak sangat lama tak update. sekarang baru ada kesempatan nak update sebelum nak SPM. tinggai 9 hari lagi kot =='


Raya haji tahun ni sambut macam biasa setiap tahun. cuma tahun ni, aku kehilangan satu-satunya tokwan yang aku ada. selalunya tiap2 tahun tokwan aku la akan urus segala urusan bab2 lembu untuk korban. tapi setelah arwah tokwan aku tadak, ayah aku ambil alih segala tugas bab2 membela lembu. huhu. tahun ni aku tak rasa raya haji semeriah tahun2 sebelumnya. mungkin sebab tokwan aku dah tadak. ohh yaa. tadi aku baru aku perasan yang pakngah aku buat baju t-shirt seragam untuk orang yang tolong untuk lapah lembu. siap tulis nyan daging lagi. aku perasan pon sebab adik aku abaq. tidak tak perasan dah. hehe. aku kata kat adik aku, kalau tokwan ada lagi, mesti dia bangga pakngah aku buat baju boh nama dia. :')

Kehilangan arwah tokwan memang memberi kesan yang mendalam kepada aku. aku dah anggap arwah tokwan aku sebagai ayah aku sebab sejak aku kecik, aku dok ngan tok dan tokwan. mak ayah aku dok selangor. hmmm. takdir dah menentu segalanya. bulan ramadhan yang lalu tokwan aku disahkan alami kegagalan kedua-dua belah pinggang. raya posa pon dah tak berapa sihat. tapi tak sangka ajal tokwan aku sampai awai. walaupun dia baru ja sakit, ALLAH lebih menyayanginya. sebelum meninggal tokwan aku dah semakin sihat. sebab tuh pemergian tokwan aku tak disangka. Semoga roh arwah tokwan ku dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang beriman.. aminnnn...


Wish me good luck SPM :)


ALFATIHAH HAJI NANYAN BIN HAJI HUSSAIN

23/09/2012





PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Ahlan wasahlan ya Ramadhan :)
  • The Praise is for Allah
  • Hope for tomorrow :)
  • You light up my world ^.^
  • makes your life better :)
  • Say Hi To Holidays !!!
  • HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!
  • YA ALLAH, JAUHKANLAH DIRIKU DARIPADA MUSIBAHMU
  • SELAMAT HARI LAHIR MAK :)
  • semakin malas !!!