C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Comeback !
Sunday 23 November 2014 • 23:47 • 0 comments
Assalamualaikum...

Setelah sekian lama menyepi, kini aku kembali. haha. Lama sungguh kot. Dah setahun tak update. Btw, sekarang ni aku merupakan pelajar UKM. Course apa? Coz all of me love all of you. haha. Ok lah. Sampai sini saja kot. Panjang umur kita update lagi ye. Bubbye :D


PAST
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Sem 1, DONE !
  • Everything is different now !
  • From me to you :D
  • Allah Uji kita tanda Allah sayang kita :')
  • Kita Pendosa Tanpa Noktah :')
  • Stress ? Jom atasinya !
  • KEKUSUTAN ?
  • SPM is not the ending, but it's just a beginning :)
  • Kamu saja - Ainan tasneem
  • I am Naqibah :')