C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Kita Pendosa Tanpa Noktah :')
Monday 13 May 2013 • 01:12 • 0 comments

Wahai sahabatku, Allah meletakkan kita dalam kemaksiatan kadang-kadang untuk menaikkan darjat kita lebih baik selepas itu, adakala kemaksiatan itu buat kita lebih sesat dan bertambah hina.

Saban hari, aku telah melakukan banyak dosa tanpa noktah. Terlalu leka dengan dunia tanpa disedari. Ya Allah, adakah ini satu dugaan buatku ? Kuatkan imanku untuk mengharungi dugaanmu ini. Sesungguhnya, aku mengetahui, Engkau tidak akan menduga hamba-hamba-Mu lebih dari apa yang mampu ditanggung mereka...


" Ya Allah, Yang Maha pengasih lagi Maha Penyayang, tabahkan hatiku, kuatkan imanku, ampunilah dosa-dosaku. Tiada orang yang memahami seperti engkau memahami hamba-Mu sendiri. Ya Allah, kuatkan iman kami, ampuni kami, ampunkan dosa kami.."


Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Pengalaman ini telah mematangkan diriku dan menyedarkan aku tentang sesuatu perkara :')



Aku hanyalah pendosa tanpa noktah tapi aku punyai azam mahu menjadi bakal jenazah yang cemerlang..
aku penuh debu.. titik-titik dosa semalam.. kadang aku rebah dengan dosa hari ini..
dengan apa..atau bagaimana mahu kau banggakan mengenai diriku
sedangkan aku

hanya
pendosa tanpa noktah..
setiap saat.
Maafkan diriku ini kerana terlalu lemah. Marilah kita bersama-sama mencari keredhaan Allah :')


PASTFUTURE
MY WORDS;
Welcome to my blog . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or I'll call My Superman to kill you!.

GIVE ME YOUR WORDS;

Status : Life must go on :)



OTHERS;


>> Welcome to my blog =)
date : NOW
at:10 am


>> Nice to meet you here :)
date : 12/12/12
at: 12pm


>> lalala~
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Stress ? Jom atasinya !
  • KEKUSUTAN ?
  • SPM is not the ending, but it's just a beginning :)
  • Kamu saja - Ainan tasneem
  • I am Naqibah :')
  • When I was young ;D
  • Waaaaa. so excited xD
  • Buka buku baru, tutup buku lama
  • Say goodbye to 2012, say hi to 2013 :D
  • 2012 hampir melabuhkan tirai